RSS

15 Tydzień

Dawno mnie nie było.
Jakoś nie mogłam się zebrać, żeby cokolwiek napisać.
U nas wiosna pełną parą, robi się coraz cieplej :)
Cieszę się, bo przestałam się mieścić w jakiekolwiek spodnie. Brzuszek urósł konkretnie, a Maluszek jest coraz większy i cięższy. Na Usg genetycznym widziałam jak ssie paluszka. Słodki Bąbelek :)

Ostatnio zrobiłam spore zakupy :)
A skrzynia z rzeczami dla naszego Tygryska zaczęła się zapełniać. Kupiłam mu bodziaki do szpitala. Zielony, polarkowy kocyk z konikiem morskim i ręczniczek z owieczką w tym samym kolorze. 
Teraz czekają na wrzesień ;)

Mam w planach na dniach kupić wózek. Trafiły się dodatkowe pieniądze, to trzeba je wykorzystać, póki się nie rozeszły na jakieś nieistotne rzeczy.
A znając mnie i Mężnego, wszystko jest możliwe. :D

Maluch bryka jak szalony :)
Zaczęłam go czuć delikatnie. Ostatnio o zgrozo! Sypia na moim pęcherzu i widać strasznie mu się to podoba :D
Gorzej oczywiście ze mną ;)



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 serduszek:

Prześlij komentarz

Stali bywalcy ;)